جمعه 02 آذر 1403
EN

خبرگزاری

حذف موقت و دائم برخی هتلها از چرخه خدمات رسانی به زائران عتبات

1697
117
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از حذف موقت و دائم هتلهای بی کیفیت نجف، کربلا و کاظمین از چرخه خدمات رسانی به زائران ایرانی عتبات عالیات خبر داد.







«محسن نظافتی» عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس بازرسی های انجام شده و گزارشات واصله و ابراز نارضایتی زائران از خدمات برخی هتلها در عراق، موضوع با دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق و شرکت شمسا مطرح و پس از بررسی های صورت گرفته و بر اساس آنالیز اطلاعات بدست آمده از سامانه فهداک(سامانه هدایت و کنترل زائران عتبات) تعدادی از هتل های نجف، کربلا و کاظمین بطور دائم یا موقت از چرخه خدمات‌رسانی به زائران ایرانی حذف شدند.







وی افزود: تعدادی از هتل های بی کیفیت عتبات نیز در جریان اعزام تیم مسکن سازمان حج و زیارت به عراق مورد بررسی قرار گرفتند و بدلیل نارسایی های موجود فوراً از خدمات رسانی به زائران عتبات کنار گذاشته شدند.







مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اظهار داشت: این اقدام سازمان حج و زیارت باعث شد مالکین سایر هتل ها نیز توجه ویژه به ارتقاء سطح کیفی خدمات خود داشته و بیم آن داشته باشند تا در صورتی که برای ارتقاء سطح خدمات خود اقدام نکنند، از لیست هتل‌های محل اسکان زائران ایرانی حذف گردند.







نظافتی تصریح کرد: پس از بازدید تیم اعزامی مسکن از هتلهای محل اقامت زائران در عراق، 2 هتل در نجف و 4 هتل در کربلا بطور دائم از چرخه خدمات رسانی به زائران کنار گذاشته شدند. هتل "نجف الدولی" با بررسی های صورت گرفته کاهش درجه پیدا کرد و هتل های "انوار البقیع" و "انوار البتول" بدلیل نارسایی خدمات، از سازمان حج و زیارت تذکر کتبی گرفتند.







وی اضافه کرد: هتل های "ولاء العباس" ، "قصرالضیوف" ، "مجمع جنة آل البیت" و" باب الرجاء" و "القسق" در کربلا بدلیل بدلیل پایین بودن سطح کیفی خدمات بطور موقت از خدمات دهی به زائران ایرانی کنار گذاشته شدند و در صورت رفع مشکلات مجدداً مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.







این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت فرسوده بودن برخی هتل‌ها، نامناسب بودن وضعیت بهداشتی و خدماتی، شکایت های واصله و ابراز نارضایتی زائران از برخی هتل‌ها، برخورد نامناسب عوامل بومی هتل با زائران و عدم رعایت شئون زائران و نا امن بودن هتل‌ها از نظر دسترسی را از دلایل حذف دائم هتل های بی کیفیت از چرخه خدمات رسانی به زائران عتبات عنوان کرد.



برای این مقاله 117 نظر ثبت شده است

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت

آرشیو اخبار