یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه هماهنگی کمیته ثبت نام و اعزام اربعین استان برگزار شد

جلسه هماهنگی کمیته ثبت نام و اعزام اربعین استان برگزار شد
اولین جلسه هماهنگی کمیته ثبت نام و اعزام اربعین استان در محل سالن جلسات مدیریت حج وزیارت استان سمنان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای خلیل دلپاک مدیر حج وزیارت استان سمنان ضمن تبریک آغاز هفته دولت، به قابلیت های سامانه سماح و اهمیت موضوع بیمه زائران اشاره کرد.

ارائه آمارهای مختلف در باب تعداد زائران اعم از تعداد خانم ها  و آقایان و مرز انتخابی از سوی زائران و وسیله نقلیه ای که متقاضیان برای عزیمت به سمت مرز انتخاب کرده اند نیز از هم اطلاعات قابل ارائه از سوی سامانه سماح می باشد.

سپس آقای دوست محمدی مسئول ستاد بازسازی عتبات استان به آمادگی برپائی موکب های استان اشاره و بر ثبت نام کلیه اعضای مواکب در سامانه سماح تاکید کرد.

آقای عرفانی نماینده اداره کل راه داری و حمل و نقل استان نیز اظهار داشت در حال حاضر 100 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران استان به مرزها و بالعکس در نظر گرفته شده است. وی در ادامه اظهاراتش به برخی مشکلات شبکه حمل و نقل مسافری استان اشاره کرد.

در پایان آقای جاوید پور معاون اداره کل بازرسی استانداری سمنان نیز ضمن اشاره به شرح وظایف کمیته ثبت نام و اعزام، ارزیابی اولیه عملکرد این کمیته در سالجاری نسبت به سایر کمیته ها را مطلوب ارزیابی کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه توضیحانی درباره سامانه سماح توسط آقای ابراهیمی مسئول پشتیبانی سامانه سماح در استان ارائه گردید.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

آرشیو اخبار