شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری نشست هم اندیشی عتبات عالیات استان

برگزاری نشست هم اندیشی عتبات عالیات استان
جلسه هم اندیشی ساماندهی اعزام های عتبات عالیات استان سمنان امروز دوشنبه مورخ 1401/3/16 با حضور تعدادی از کارگزاران زیارتی استان در محل سالن جلسات مدیریت حج وزیارت استان سمنان برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور تعدادی از مدیران دفاتر و شرکت های زیارتی استان سمنان برگزار گردید، راهکارها و پیشنهاداتی توسط تعدادی از حضار برای انسجام اقدامات انجام شده در راستای جذب، ثبت نام و اعزام زائران و مشتاقان زیارت عتبات عالیات عراق بیان گردید.

در ادامه، آقای خلیل دلپاک مدیر حج وزیارت استان سمنان اظهار داشت: از ابتدای طرح نوین عتبات (آذرماه 1400) تا کنون حدود 1118 نفر در قالب 32 گروه اعزام شده اند که نشان از ظرفیت بالای متقاضیان اعزام به اعتاب مقدسه در استان دارد و همین تعداد نیز از طریق دفاتر زیارتی سایر استان ها بخصوص تهران اعزام شده اند و تعداد قابل توجهی نیز توسط گروه های غیرمجاز جذب و اعزام شده اند.

وی همچنین پیشنهاد کرد کلیه دفاتر و شرکت های زیارتی با محوریت شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان نسبت به منسجم نمودن اقدامات خود اقدام  و کلیه ظرفیت های مادی و معنوی خود را در راستای جذب و اعزام حداکثری زائران استان بکار گیرند.

در پایان جلسه مقرر گردید شرکت مرکزی استان ضمن فراخوان از کلیه کارگزاران برای مشارکت در امر اعزام، مقدمات جذب و اعزام منسجم زائران را فراهم نمایند.  

 

لازم به ذکر است برای حضور در این جلسه، قبلا طی فراخوانی توسط شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان، از کلیه مدیران دفاتر و شرکت های زیارتی استان دعوت بعمل آمده بود.  

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

آرشیو اخبار