پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مجمع عمومی سالیانه شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان برگزار گردید

164
0

مجمع عمومی سالیانه شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان سمنان امروز سه شنبه 14 دیماه با حضور اکثریت اعضاء در محل سالن جلسات مدیریت حج وزیارت استان برگزار گردید.

برابر دستور کار مجمع، پس از انتخاب رئیس سنی جلسه و ناظرین که با آرای حضار انجام شد، مدیر عامل شرکت مرکزی استان گزارشی از عملکرد یکساله شرکت در حوزه مختلف مالی، مالیاتی و اجرائی به حضار ارائه داد.

در ادامه انتخابات هیات مدیره شرکت برگزار گردید که بر اساس آرای ماخوذ افراد ذیل به به ترتیب بعنوان اعضای هیات مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان برای مدت 2 سال انتخاب شدند:

1 -  آقای علی اکبر همتیان با 14 رای

2 - آقای محمدرضا سبوحی با 9 رای

3 - آقای بردیا شریفی با 8 رای

و آقایان عبدالمهدی سعیدی و ابراهیم فیروزی بعنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در ادامه جلسه، تعدادی از سهامداران سئوالاتی درباره اساسنامه و موضوعات مرتبط با شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان مطرح و نظرات خود را بیان کردند.

در پایان جلسه آقای خلیل دلپاک مدیر حج وزیارت استان با اشاره به شروع مجدد اعزام های زائرین به عتبات عالیات عراق و سوریه در قالب طرح نوین عتبات، خواستار مشارکت فعال کارگزاران استان در این عرصه گردید و با اشاره به وجود ظرفیت قابل توجه تقاضای سفر در میان مردم استان، خواستار هم افزاری و همکاری کارگزاران به منظور راه اندازی حرکت های مستقل به نام استان سمنان گردید.

لازم به ذکر است آقایان چتری مسئول حراست و ابراهیمی مسئول امور عتبات حج وزیارت استان نیز توضیحاتی درباره نحوه ثبت نام و اعزام زائرین عتبات ارائه کردند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت

آرشیو اخبار