دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

اطلایه ثبت نام قطعی کاروان های عتبات عالیات عراق

اطلایه ثبت نام قطعی کاروان های عتبات عالیات عراق
پیرو اطلاعیه پیش ثبت نام دور جدید اعزام های عتبات عالیات عراق، سازمان حج وزیارت اطلاعیه ثبت نام قطعی را به شرح ذیل صادر کرد.

اطلاعيه سازمان حج و زيارت در خصوص ثبت نام قطعی عتبات عاليات

(کاروانهای اعزامی از تاریخ 07‏/09‏/1400 لغایت 30‏/10‏/1400)

متقاضیان محترمی که برای زیارت عتبات عالیات عراق پیش ثبت نام نموده اند، می توانند از ساعت 9 صبح یکشنبه مورخ 30‏/8‏/1400 به سایت پیش ثبت نام atabat.haj.ir مراجعه و با وارد نمودن کد رهگیری و کد ملی، ثبت نام خود را  قطعی نمایند.

توضیح اینکه:

ثبت نام قطعی در کاروانها از ساعت 9 صبح یک شنبه مورخ 30‏/8‏/1400 شروع خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند  به بخش ثبت نام سایت (لینک قطعی کردن ثبت نام) مراجعه و یا با حضور در دفاتر مجاز خدمات زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین فرمایند.

فعلا گروه های اعزامی از ایستگاه های پروازی تهران و کرمان فعال می باشد و سایر ایستگاه های پروازی اعم از مشهد، شیراز، تبریز و ... متعاقبا پس از راه اندازی از طریق این سایت و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است بسته سفر زائرین استان سمنان بصورت (رفت و برگشت هوائی) از فرودگاه امام خمینی (ره) مبلغ 8/560/000 تومان (هشت میلیون و پانصد و شصت هزار تومان) برآورد شده که هزینه انتقال از شهر مبدا تا فرودگاه امام (ره) به این مبلغ اضافه می شود و ممکن است زائرین بخواهند با وسیله شخصی خودشان به فرودگاه مراجعه نمایند.
 

 

امتیاز به خبر :

آرشیو

آرشیو اخبار