یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری دومین جلسه مجازی هماهنگی ثبت نام و اعزام سفرهای زیارتی عتبات عالیات

برگزاری دومین جلسه مجازی هماهنگی ثبت نام و اعزام سفرهای زیارتی عتبات عالیات
پیرو جلسه 6 آبان ماه جاری، دومین جلسه هماهنگی ثبت نام و شروع مجدد اعزام زائرین به عتبات عالیات عراق امروز سه شنبه 11 آبانماه بصورت مجازی با حضور  اکثریت کارگزاران زیارتی استان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای خلیل دلپاک مدیر حج وزیارت استان سمنان درباره رویکرد جدید سازمان در ثبت نام و راه اندازی مجدد سفرهای عتبات عالیات توضیحاتی را ارائه کرد.

مدیر حج وزیارت استان گفت که در ابتدا اعزام ها بصورت رفت و برگشت هوائی خواهد بود و فعلا با همکاری شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان تهران انجام خواهد پذیرفت و در صورت افزایش تقاضا، ورود مستقل شرکت مرکزی استان به اعزام زائرین در برنامه های آینده خواهد بود.

وی در ادامه ضمن اشاره به آمار پایین پیش ثبت نام در سامانه عتبات آن را در حد ظرفیت و توان استان ندانست و از کارگزاران زیارتی استان خواست ضمن اطلاع رسانی به مردم، نهایت هم افزائی و همکاری را داشته باشند. 

دلپاک ضمن اشاره به ظرفیت فرودگاه های سمنان و شاهرود و ایجاد مرز هوائی در این دو فرودگاه ابراز امیدواری کرد با توسعه اعزام ها و استقبال زائرین بتوان زائرین استان را از طریق فرودگاه های استان به عتبات عالیات عراق اعزام کرد.

آقای سیادتی مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان نیز با ارائه توضیحاتی درباره اقدامات شرکت مرکزی استان تهران اظهار داشت هیاتی برای انتخاب و اجاره هتل ها و عقد قرارداد به عراق اعزام شده است.

در ادامه تعدادی از کارگزاران زیارتی استان نظرات و پیشنهادات خود را درباره موضوع جلسه بیان کردند.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

آرشیو اخبار