ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

سایر

مجمع عمومی سالیانه شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان برگزار گردید.

194
0

مجمع عمومی سالیانه شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان سمنان امروز سه شنبه 1400/4/22 با حضور اکثریت اعضاء برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه طبق برنامه اعلام شده پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط  آقای دلپاک مدیر حج و زیارت استان، آقای سیادتی مدیرعامل شرکت مرکزی، گزارش اقدامات شرکت در یکساله 1399 را ارائه کرد.

سپس نوبت ارائه گزارش مالی توسط بازرس شرکت مرکزی بود که با توجه به غیبت بازرس بعلت کسالت، توسط مدیرعامل ارائه گردید که پس از شور به رای حاضران گذاشته شد و مورد تصویب قرار گرفت.

طبق برنامه جلسه، نوبت به برگزاری انتخابات بازرس گردید که بعلت برخی اشکالات قانونی موضوع انتخاب بازرس به مجمع فوق العاده در روز سه شنبه 5 مردادماه سالجاری موکول شد.

در ادامه خلیل دلپاک مدیر حج وزیارت استان در رابطه با اهم موضوعات جاری سازمان حج وزیارت اعم از حج تمتع، عمره مفرده و عتبات عالیات مطالبی را ارائه داد. آقای دلپاک در ادامه سخنانش ضمن اشاره به لزوم انسجام و هم دلی میان اعضا و سهامداران شرکت مرکزی در شرایط رکود، حفظ دستاوردهای مادی و معنوی گذشته را از اهم الزامات امروز دانست.

سپس آقای قدرت الله چتری مسئول حراست حج وزیارت استان توضیحاتی درباره برخی اقدامات سالهای گذشته شرکت مرکزی در حوزه مالی ارائه کرد که این موضوع مورد بحث و تبادل نظر حضار قرار گرفت و در این راستا مدیر عامل شرکت مرکزی و چند تن از سهامداران نظرات خود را اعلام کردند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت

آرشیو اخبار