چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

سفر مدیر حج و زیارت استان به شهرستان شاهرود به مناسبت هفته حج

180
0

به مناسب هفته حج، روز گذشته 24 خردادماه، مدیر حج وزیارت استان با تعدادی از همکاران جهت دیدار با کارگزاران زیارتی شهرستان شاهرود به این شهرستان سفر کردند.    

دیدار با کارگزاران زیارتی شهرستان شاهرود به مناسبت هفته حج

 

در این دیدار که آقایان چتری مسئول حراست و ابراهیمی نیز حضور داشتند، آقای خلیل دلپاک کارگزاران شهرستان را در جریان آخرین اخبار و اقدامات مربوط به حج تمتع، عمره مفرده و عتبات عالیات قرار داد. در ادامه این دیدار کارگزاران زیارتی شهرستان شاهرود نظرات و مشکلات خود را درباره موضوعات مرتبط بیان و خواستار مساعدت حج وزیارت استان شدند.

ادای احترام به شهدای منای شهرستان شاهرود

 

در جریان سفر مدیر حج و زیارت استان سمنان به شهرستان شاهرود، ایشان با هیات همراه و جمعی از کارگزاران زیارتی شهرستان بر مزار پاک شهدای منای شاهرود حضور پیدا کرده و ضمن قرائت فاتحه و دعا برای شادی روح شهدای اسلام، به مقام این شهیدان نیز ادای احترام کردند.در جریان حادثه غم بار منا در حج 1394،  4 تن از زائران شهرستان شاهرود به همراه بیش از 460 زائر دیگر از کشورمان به شهادت رسید.

 

دیدار مدیر حج وزیارت استان با نماینده مردم شریف شاهرود در مجلس شورای اسلامی

 

در جریان سفر مدیر حج وزیارت استان و هیات همراه به شاهرود، علاوه بر برنامه های دیدار با کارگزاران زیارتی و ادای احترام به شهدای منای شهرستان، با نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز دیدار و گفتگو صورت گرفت.

در این دیدار که با حضور تعدادی کارگزاران زیارتی شهرستان در دفتر آقای دکتر خانی نماینده مردم شهرستان شاهرود صورت گرفت، آقای خلیل دلپاک ضمن ارائه گزارشی مختصر از آخرین وضعیت حج تمتع، عمره مفرده و عتبات عالیات، به برخی مشکلات کارگزاران زیارتی استان ناشی از شیوع ویروس کرونا نیز اشاره و خواستار مساعدت نماینده شهرستان به این صنف گردید.

آقای دکتر خانی نیز ضمن تبریک هفته حج و دهه کرامت و ابراز خرسندی از دیدار با خانواده حج استان، قول مساعدت برای برآورده شدن برخی درخواست های کارگزاران زیارتی شهرستان داد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت

آرشیو اخبار