پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اعلام برندگان مسابقه پویش پرچم اقتدار

180
0

همزمان با آغاز ماه مبارک شعبان، اسامی نفرات برتر مسابقه پرچم اقتدار اعلام و در مراسمی در محل دفتر مدیر حج وزیارت استان از ایشان تقدیر گردید.

همزمان با آغاز ماه مبارک شعبان، اسامی نفرات برتر مسابقه پرچم اقتدار که در عمل به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر نصب پرچم کشور عزیزمان بر سر در خانه ها در دهه مبارکه فجر و فراخوان این مدیریت از جامعه زیارتی استان در عمل به این توصیه، به حمد الله شاهد استقبال پر شعور کارگزاران محترم بودیم و حدود 156 تصویر از نصب پرچم در خانه و محل دفتر زیارتی و کسب و کار عزیزان به دبیرخانه این پویش ارسال گردید که صحنه های بسیار زیبائی از عشق و وفاداری جامعه زیارتی استان به آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) را به نمایش گذاشت.

نظر به اینکه اعلام شده بود به آثار برگزیده جوایزی اعطاء خواهد شد، پس بررسی کلیه آثار چند اثر انتخاب و طی مراسمی که روز گذشته 24 اسفند ماه در محل دفتر مدیر حج وزیارت استان برگزار گردید و از صاحبان این آثار تقدیر و جوایزی به همراه لوح یادبود اهداء شد.

در این مراسم مراسم آقای خلیل دلپاک مدیر حج و زیارت استان سمنان ضمن تبریک حلول ماه شعبان پیرامون چگونگی برنامه ریزی مسابقه پرچم اقتدار توضیحاتی را بیان و از کلیه شرکت کنندگان تقدیر و تشکر نموده و اظهار امیدواری کرد این مسابقه در سالهای آتی نیز تداوم و با هدف گذاری ویژه ای انجام پذیرد.

اشاره می شود: این مسابقه در بین کارگزاران زیارتی استان و خانواده آنها برگزار گردید که در موعد مقرر 156 اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال و پس از بررسی اولیه 75 اثر جهت داوری نهایی به انجمن سینمای جوان سمنان ارسال و 4 اثر به عنوان اثر برتر انتخاب گردید. در ادامه بنا بر پیشنهاد دبیرخانه از 5 خانواده فعال در مسابقه و همچنین آقای امیر غیاث الدین که در سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی پویش لبخند سردار را در کاروان خود برنامه ریزی و اجرا نموده بود تجلیل شد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت

آرشیو اخبار