یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار مدیر حج وزیارت استان با نماینده مردم شریف سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی

  • 05 مرداد 1399
  • 13:51
  • سایر
  • 0 دیدگاه
  • 285 بازدید
  • Article Rating
دیدار مدیر حج وزیارت استان با نماینده مردم شریف سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی
صبح امروز، مدیر حج وزیارت استان سمنان به همراه تعدادی از همکاران و کارگزاران زیارتی استان، با آقای دکتر گلرو نماینده محترم مردم شریف سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در دفتر آقای دکتر گلرو صورت گرفت، آقای دلپاک مدیر حج وزیارت استان ضمن تبریک انتخاب شایسته ایشان بعنوان نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از فعالیت های حج وزیارت در حوزه های اداری، پرسنلی و زیارتی ارائه و آخرین وضعیت دفاتر زیارتی و زائرین حج تمتع 1399 را بیان کرد. 

در ادامه آقایان سیادتی مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان و احسانی مدیر آموزش حج وزیارت استان نیز گزارشی از حوزه کاری خود بیان نمودند.

آقای دکتر گلرو نیز ضمن تشکر از تشکیل این جلسه، مطالبی را پیرامون پیگیری توسعه فرودگاه سمنان بیان و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک بتوانیم پروازهایی به کشور عراق، عربستان و سوریه انجام دهیم. وی همچنین اظهار داشت با توجه به اینکه حج یک مقوله سیاسی نیست، باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت حج تمتع و عمره و با استفاده از افراد پرتوان و آشنا به منطقه و کشور عربستان برای ایجاد همدلی و ارتباط با جهان اسلام بهره برداری خوبی را داشته باشیم. در حوزه اربعین نیز اظهار امیدواری کرد که در صورت ایجاد وضعیت سفید ار حیث ویروس کرونا در منطقه از طرف سازمان بهداشت جهانی، بتوانید این حماسه بزرگ جهان اسلام را همانند سالهای گذشته با شکوه هرچه تمام تر انجام دهیم. 

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

آرشیو اخبار