ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

سایر

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان برگزار گردید

223
0

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان سمنان امروز سه شنبه مورخ 1399/4/16 با حضور اکثریت اعضاء و مدیر  حج وزیارت استان سمنان برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج وزیارت استان سمنان، در ابتدای این جلسه که با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار گردید، آقای سیداحمد سیادتی مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان ضمن خیر مقدم به حاضرین، گزارشی از آخرین وضعیت شرکت را بیان نمود.

سپس آقای شاهورانی رئیس هیئت مدیره شرکت مرکزی و رئیس سنی جلسه گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت های شرکت مرکزی در رابطه با تبعات شیوع ویروس کرونا بر فعالیت های شرکت مرکزی ارائه کرد و در ادامه آقای سعیدی بازرس شرکت گزارش عملکرد و بیلان مالی شرکت را برای اعضاء تشریح نمود که مورد تایید اعضاء قرار گرفت.

در ادامه انتخابات بازرس برگزار گردید که بر اساس آرای ماخوذه از اعضاء، آقای محمدحسین کاتبی بعنوان بازرس اصلی و آقای عبدالمهدی سعیدی  بعنوان بازرس علی البدل انتخاب گردیدند.

در پایان جلسه آقای خلیل دلپاک مدیر حج وزیارت استان ضمن خیر مقدم به حضار در جلسه، آخرین وضعیت حج تمتع 1399 را برای کارگزاران تشریح و پیرامون ادامه فعالیت شرکت مرکزی در شرایط بحرانی کرونا مظالبی را بیان و به سئوالات حاضرین پاسخ داد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت

آرشیو اخبار