فرم اطلاعات خدمت/زیر خدمت |
عنوان خدمت : |
زیر خدمت استرداد وجوه زائران منصرف یا خسارت دیده با کد 17042532000 |
نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به کسب و کار (G2B) خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2G) |
شرح خدمت :
انجام استرداد وجوه پرداختی زائرین منصرف یا پرداخت خسارت مطابق بیمه نامه زائر
|
مدارک مورد نیاز :
1- انصراف:
درخواست کتبی انصراف - ثبت در سامانه توسط مدیر کاروان - تایید استان و صدور گواهی استرداد و تسلیه آن به زائر به صورت سیستمی
2-خسارت:
ثبت درخواست زائر توسط مدیر در سامانه مربوطه (بیمه) - ارجاع موضوع به بیمه عامل - پرداخت خسارت حسب قرارداد بیمه در وجه زائر
|
|
متوسط مدت زمان ارائه خدمت : |
یک روز کاری |
جزئیات خدمت |
ساعات ارائه خدمت : |
ساعات اداری
|
تعداد دفعات مراجعه حضوری: |
2بار |
هزینه ارائه خدمت (ریال)
به خدمت گیرندگان |
مبلغ (انتقال) |
شماره حساب(های) بانکی |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
نحوه دسترسی به خدمت |
|
دفاتر ارائه خدمت  |
|
نحوه دسترسی به شکایت از خدمت :
1- از طریق مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت به آدرس : https://bazresi.haj.ir
2- از طریق مراجعه حضوری و ارائه شکایت به دفتر حج و زیارت استان
3- از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت به آدرس https://saamad.ir
4- از طریق سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور https://shekayat.bazresi.ir
5- زمان رسیدکی به شکایت 24 ساعت کاری
|
  |